WAAROM & VOOR WIE BESTAAN WIJ?

Als marketing team zetten wij onze expertise graag in voor een betere wereld. Wij geloven dat we het grootste verschil kunnen maken door de juiste organisaties te helpen bij het vergroten van hun bereik, klandizie en omzet… en daarmee dus hún positieve impact.

Maakt jouw product of dienst de wereld gezonder, mooier of leuker? En kun je wel wat (extra) marketing power gebruiken bij het veroveren van de markt? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

smartphone in hand icon

over ons

Wij zijn Merijn de Steur en Miro Peters. Wij helpen organisaties hun marketing resultaten te vergroten, zonder de lasten van extra eigen personeel. Ga met ons in zee en je hebt direct een ingewerkt en flexibel team tot je beschikking.

We werken al meer dan 1599 dagen samen. We kaatsen ideeën op elkaar af en geven je onze eerlijke, soms confronterende ‘opinion’. We plakken liever geen pleisters, maar gaan voor oplossingen die maximale kans bieden op duurzaam succes.

Ervaringen
Lillian Bonnema - Ladycomp

“Voorheen leverden vergelijkbare social media campagnes misschien zo’n 20-30 nieuwe leads op. Maar met één win-actie uitgevoerd door Second Opinion Marketing groeide onze database met meer dan 2000 nieuwe leads! Bovendien leverde het boven verwachting veel extra verkopen op. Ook ervaar ik de samenwerking als heel prettig en kan ik hen ten zeerste aanbevelen.”
Lees meer
Ervaringen
David Kellerman - FRANK about tea

“Second Opinion Marketing verzorgde de Facebook campagne die ons het noodzakelijke en gewenste inzicht gaf in onze doelgroep en hun voorkeuren. Het heldere en praktische rapport helpt ons enorm bij het nemen van belangrijke beslissingen en het bepalen van onze groeistrategie.”
Lees meer
Ervaringen
Joris Damave - Buro Fondsenwerving

“Wij hebben onze nieuwe website te danken aan Second Opinion Marketing. Wij zijn onder andere erin het bijzonder heel blij met de nieuwe animatie video die de juiste oplossing bleek te zijn voor de uitleg en krachtige ondersteuning van onze boodschap. Dankjewel voor alles.”
Lees meer
Ervaringen
Nisandeh Neta - Open Circles Academy

“By combining his strategic, commercial, creative and analytical skills and insights with FB Ad Campaigns, Merijn helped build our brands and fill our Business Bootcamps...”
Lees meer
Ervaringen
Nicole Anthonissen - Nicole Coaching

“Marissa weet feilloos mijn gedachten te vertalen in een passende branding voor mijn bedrijf. Ik zou haar aan iedereen aanraden. Top grafisch designer en fijn mens!”
Lees meer
Ervaringen
Marijke Kodden - Staatsbosbeheer

“Het Second Opinion advies voor onze NaarBuiten wervingsactie heeft een positieve impact gehad op aanwas van nieuwe abonnees. Ik kan iedereen die gaat voor maximaal resultaat uit een campagne, de inzet van deze marketingexpertise aanbevelen.”
Lees meer
Ervaringen
Hans van Alebeek - Nike

"Miro is one of the most creative and clever writers I have met. I am glad he made it his profession."
Lees meer
Ervaringen
Niels Mooij - Consciousness Coaching

“Door Second Opinion Marketing weten mijn klanten veel beter wat ik te bieden heb en is het voor mij een stuk makkelijker om mijn diensten online en offline te verkopen.”
Lees meer
Ervaringen
Sandra Botman - Zen by Sen

“Dankzij Second Opinion Marketing hebben we meer helderheid over onze vindbaarheid, onze positionering en hoe we onze doelgroep het makkelijkst kunnen bereiken.”
Lees meer
Ervaringen
Sander Klos - Business Acccelerator

“Merijn gaat door totdat de resultaten zijn bereikt. Opmerkelijk daarbij is hij alle zaken heel scherp ziet, van operationeel tot strategisch, en dat kunnen er niet veel zoveel zeggen!”
Lees meer
Ervaringen
Thijs Visser - VisionsConnected

“When Miro created our VisionsConnected “Virtual Cruijff” press release, I realized he had created something special, judging by the excited buzz it caused in our office after I sent it around for review. Later, the press release did the same on internet where it got us real good publicity.”
Lees meer
Ervaringen
Remon Joor - Emtra Hygiëne Service

“Ik ken Miro als een vakkundige tekstschrijver. Hij is vol inspiratie en kan zich uitstekend inleven. Hij weet teksten de juiste inhoud te geven, overzichtelijk en duidelijk te maken.”
Lees meer

het team

Merijn

creative Concepter

Ik krijg er echt een kick van om organisaties te helpen groeien in hun bereik, klanten, omzet en impact. En ik verbind mij daarom graag aan bedrijven met een maatschappelijk verantwoorde visie en positieve invloed in de wereld.

Miro

Miro

copywriter

Van niets word ik blijer dan dat iemand – bijvoorbeeld jouw klant – door mijn woorden een inzicht krijgt, een call-to-action beantwoordt of anderszins in beweging komt. Schuddebuiken reken ik ook goed.

Netwerk

Externe Disciplines

Als het nodig is voor jouw project, maken we voor design, foto- en videografie, PR, drukwerk, etc. gebruik van leveranciers in ons netwerk. En als je al iemand hebt waar je heel blij mee bent, werken we ook graag met hem of haar.

Voordelen

Sluit Menu